Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

I dalje se zalažem za zajednički nastup opozicije na beogradskim izborima – cenim Šapića, ali je on otškrinuo vrata za saradnju sa SNS

Komentari (10) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 02 septembar 2017 20:56
»Boško« ░
Pravo pitanje je:

Ako opozicija izgube izbore u Beogradu, šta to znači za Srbiju?
Preporuke:
44
39
2 subota, 02 septembar 2017 21:47
Miki
»Boško« ░
Pravo pitanje je:
Ako opozicija izgube izbore u Beogradu, šta to znači za Srbiju?

Boško a Srbija li postoji ???
Preporuke:
29
36
3 subota, 02 septembar 2017 21:58
Đuzepe
Zajednički nastup - DA, ali bez nepotrebnih derivata koji suptilno pokazuju da su skloni Vučiću a koji nemaju neku relevantnu podršku. Šutanovčev DS svakako nije potreban.
Preporuke:
48
2
4 nedelja, 03 septembar 2017 00:20
siniša
Sećam se jednog mog poznanika iz Sarajeva. Ako je sada živ ima devedeset i pet godina. Bio je živ do unazad dve godine. Bio je dobrovoljac u kraljevoj vojsci za odbranu zemlje 1941. godine sa šesnaest godina. Zatim je dospeo u zarobljeništvo i logor u Italiji. Odmah posle kapitulacije Italije se priključio partizanima i postao u jurišnim odredima KNOJ-a. Zatim je dospeo u zatvor kao britanski špijun zajedno sa ustašama koje je on hapsio. Po mom mišljenju on je bio sovjetski čovek. Devedesetih godina je otišao u Moskvu da proceni situaciju i rekao mi da je Rusija nepobediva. Nepobediva u čemu pitao sam ga? U ratu. Kakvom ratu kumim te Bogom pitao sam ga. Kakvom ratu. Pa ja barut osećam na jeziku. Nikad nisam shvatio kako je on devedesetih osetio barut na jeziku. Više se nismo videli.

Ja ne osećam barut na jeziku, ali jednostavno sam siguran da SNS ne može da dobije izbore u Beogradu.
Kako će i šta da uradi opozicija ne znam, ali posle ovakvih blamaža SNS gubi Beograd.
Preporuke:
44
4
5 nedelja, 03 septembar 2017 00:54
Turas
Kako se bliže BG izbori nažalost se mora konstantovati prestrojavanje opozicije . To nipošto nije statutarno stranački ,već interesno ,oportuno .
Što su BG opozicionari nešto bolji od Ničićeve GG stranke u Zaječaru koja je prišla SNSu ? Drugo i najvažnije . Ni jedna stranka nema konkretno nacionalno obeležje a gde delovanje . Sve su to grupe usko oporedeljenih gde interesi države Srbije su samo retorika . To fraziranje slušamo redovno od Vučića .
Sede gospoda opozicionari u skupštinskim klupama i kritikuju . Ne vide da Vučić ide po terenima otvara škole , pogone sa stotinak radnika ,koji kilometar auto puta ,obećava , laže - ali ide među narod .Narod to uvažava . Šta radi opozicija !? Ne radi ništa !Muva se mahom po Beogradu i po lokalnim tv za honorar
Jedino što dajem za pravo Jeremiću je da treba početi od početka sa novim ljudima . Naravno on sam ne pripada ovima , koji bi počeli da menjaju korenito sve u ovoj zemlji . Počelo bi se sa hapšenjima ...
Preporuke:
19
27
6 nedelja, 03 septembar 2017 01:08
Zemunac
SAMO UDRUZENA OPOZICIJA,moze da pobedi,TU JE GDJA Sanda u pravu,ali je nemoguce udruziti opoziciju!PRVI RAZLOG je sto je PUT U EU I NATO,za mnoge stranke opozicije isto tako cilj,a druge stranke,koje su vise uz Rusiju imaju i ubacene lazne opozicionare koji otimaju dele i to krilo!NO zajedno,protiv SNS,treba nastupiti,to kaze zdrav razum,kojeg u SRBIJI,ovako izmanipulisanoj,ucenjenoj,cenzurisanoj ne moze slobodno i da funkcionise!Posle bi se podelila vlast!Gdin Vucic jedino i zna da animira,indoktrinira i izmanipulise botove,svoje ljude i neprosveceni narod.On je dobar za ministra propagande u totalitarnoj drzavi,sto sigurno nije put koji Beograd zeli!Pred izbore,treba u centar VRATITI aferu Savamala i videti ko je glavni IDIOT sa fantomkom!Ubili su neduznog cuvara,a u svakoj pravnoj drzavi,za to bi neko morao da odgova!OSLOBODIMO SRBIJU I BEOGRAD,od bata i kumova,botova,cenzure i jednoumlja!SVAKO NORMALAN vidi da nas samo manipulisu i kolonizuju sa zapada!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
39
1
7 nedelja, 03 septembar 2017 09:45
Dragan R
Šta će biti sa Srbijom ako na beogrdskim izborima pobedi opozicija, a šta ukoliko opet pobedi SNS? U oba slučaja NIŠTA. Ništa novo i ništa što već nismo videli. Naravno, svakako da bi pobeda opozicije bila bolja opcija, zato što bi u tom slučaju bar na neko vreme odložili sveopštu destrukciju, ponižavanja i rasprodaju Države (izmena Ustava, priznanje tzv Kosova, razgradnja RS, sankcije Rusiji,...), pošto bi Vučić i njegova kamarila bili preokupirani borbom da sačuvaju vlast i funkcije, a mnogi od njih možda i golu slobodu, a ovi drugi da se dočepaju vlasti i priveligija. Takođe, kupili bi neko vreme za mogućnost da se možda pojave neke nove i nekompromitovane političke snage, što je osnovni uslov da nam krene na bolje.Inače, sama smena na vlasti je sjaši kurta da uzjaši murta, pošto bi 80% današnje opozicije radilo isto što i Vučić, samo malo kulturnije i perfidnije, 10% danas lepo priča, ali je koliko juče radilo isto, a samo 10% ima zaista dobre namere, ali ne i sposobnosti.
Preporuke:
17
24
8 nedelja, 03 septembar 2017 13:25
Poenta
Slažem se sa većim delom komentara Dragana R izuzev sa unapred zadatom premisom "U oba slučaja NIŠTA. Ništa novo i ništa što već nismo videli." Čemu inače analiza i komentar, ako ste unapred postavili zaključak koji samo treba obrazložiti. Pobedom bilo koje opozicione kombinacije bez SNSa sve se menja, ruši se kula od karata laži, razotkrivaju se sve mahinacije i korupcija, jer Beograd drži 45% privrede Srbije iako samo 30% stanovnika. Sve glavne koripcionaške afere su tu. Srbija je 1806. oslobodia Beograd. Sada je red na Beograd da oslobodi Srbiju. Slažem se i sa Đuzepeovim komentarom. Samo izborna saradnja takozvane građanske opcije (Saša Janković, Saša Radulović, Janko Veelinović) i nacionalne opcije (Boško Obradović, Milan Stamatović) iz povezujuću opciju oko Vuka Jeremića koji je tu negde na sredini. Sve frakcije DS i DSS treba ignorisati jer su nepotrebni balast za bilo kakvu novu politiku (Šuntanovac, Boris, Čeda, Šapić, kao i onaj trojanac i cirkuzant iz Mladenovca).
Preporuke:
36
5
9 nedelja, 03 septembar 2017 16:34
Dragan, Katun
Izbori u Crnoj Palanci su
izuzetna prilika da se Okupe oni koji nisu za to da je normalno da se prizna čega nije bilo, srebrenica, promotera/tu negde/ izmeštanja statusa Metohije i Kosova iz OUN, i ostalih sponzoruša koje su bile u vlasti.
Prilika su jer bi moglo da se mnogo bolje /manji broj glasačkih mesta/ pokriju glasačka mesta gde je bar 15% prostora za manipulaciju.
Ili će mo da se konsterniramo trijumfu Preletačevića?
Preporuke:
4
3
10 četvrtak, 07 septembar 2017 17:44
baba smiljana
S kim ćeš, nesrećna Sanda. Treba da ideš sama i da se sama boriš, a ne svaki dan da sklapaš "sporazume" s izdajnicima. Ko s đavolom gloginje mlati...
Preporuke:
4
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner